Gorgan FireFighter

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اطفاء دو حریق منزل مسکونی و آزمایشگاه خبر داد.

 

موسی الرضا صفری در خصوص حادثه اول گفت: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ روز پنج شنبه یک مورد حریق منزل مسکونی در چناران هفتاد و ششم به سامانه ۱۲۵ گزارش داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره دو و یک تیم کمکی از ایستگاه شماره چهار آتش نشانی گرگان به محل حادثه اعزام گردید.

 

صفری افزود: حریق از یکی از منازل کوچه هفتاد و ششم کوی چناران آغاز شده بود که با حضور بموقع نیروهای عملیاتی و تلاش آتش نشانان حریق مهار و از گسترش آن به منازل مجاور جلوگیری بعمل آمد.

 

وی گفت: متاسفانه این حادثه یک نفر مصدوم داشته که ظاهراً در منزل حین استراحت ناگهان متوجه گرفتار شدنش در حریق می شود اما خوشبختانه می تواند از داخل خانه به بیرون برود و با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

آتش سوزی یک آزمایشگاه در گرگان مهار شد

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان همچنین از اطفاء حریق حادثه آتش سوزی آزمایشگاه در عدالت یازدهم خبر داد.

 

موسی الرضا صفری در خصوص این حادثه گفت: در ساعت ۳:۲۰ بامداد پنجشنبه شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ گزارش حریق آزمایشگاه سپهر واقع در عدالت یازدهم را دادند که بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه شماره سه و دو به محل حادثه اعزام شد.

 

صفری ادامه داد: در زمان حضور نیروهای عملیاتی حریق قسمت اصلی تجهیزات آزمایشگاه را در بر گرفته بود و قسمت های دیگر نیز سرایت کرد که با تلاش آتش نشانان و بوسیله تجهیزات اطفایی مخصوص بلافاصله اقدام به عملیات نمودند و در کمترین زمان حریق مهار گردید.

 

به گفته وی، علت اصلی حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است اما در ظاهر روشن بودن تجهیزات آزمایشگاهی و اتصالی برق میتواند آغازگر حادثه باشد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید