سردار دادگر scaled

 

فرمانده انتظامي استان از دستگیری متهمی خبر داد که با استفاده از تعداد 27 کارت اجاره ای، بالغ ‌بر 150 میلیارد ریال از حساب شهروندان کلاهبرداری كرده است.

 

 
 

سردار سعيد دادگر در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پایش های مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، وب سایتی مشاهده شد که گردانندگان آن با انجام اقدامات فریبکارانه، شهروندان را اغفال نموده و مبالغ هنگفتی از آنان کلاهبرداری می کردند.

 

وی افزود: سودجویان سایبری از این طریق ضمن جلب اعتماد کاربران ناآگاه، تحت عنوان کسب درآمد عالی و چند برابر شدن سرمایه، شهروندان را مجاب می کردند تا مبالغی را به حساب آنها واریز کنند.

 

فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: گردانندگان این وب سایت که تصور نمی کردند روزی در چنگال قانون گرفتار شوند، با استفاده از تعداد 27 کارت بانکی برای دریافت وجوه و مبالغ واریزی شهروندان مبلغی حدود150میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کردند.

 

این مقام ارشد انتظامي استان تصریح کرد: با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی و اطلاعاتی توسط پليس فتا استان، یکی از متهمان اصلی که در یکی از استان های مرزي فعالیت می کرد، شناسایی و طي عملياتی غافلگيرانه، متهم دستگیر وکليه تجهيزات الکترونيکي وي نيز کشف و ضبط شد.

 

سردار دادگر بيان داشت: متهم در تحقیقات اوليه و مواجهه با مستندات پليس، اقرار نمود که طی 6ماهه اخیر هزاران تراکنش با تعداد 27 کارت بانکی اجاره ای داشته و شهروندان با طمع پولدار شدن یک شبه و کسب درآمد نجومی، مبلغی حدود150میلیارد ریال را به حساب آنها واریز کردند.

 

فرمانده انتظامي استان گلستان خاطر نشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید