Instagram

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از برگزار مسابقه عکس اینستاگرامی با موضوع 'گرگان' خبر داد و گفت: گرامیداشت روز گرگان، ترویج فرهنگ گرگاندوستی، تصویربرداری و معرفی جاذبه های مرکز گلستان و از مهمترین اهداف این جشنواره است.

به گزارش گرگان خبر به نقل از ایرنا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، رضا مظفری نیا اظهار داشت: معرفی جاذبه های گردشگری و میراثی گرگان، گردآوری بانک اطلاعاتی جامع از زیبایی ها و جاذبه های این شهر، تشویق و ترغیب مردم به تصویربرداری و معرفی جاذبه های مرکز استان از جمله اهداف جشنواره عکس می باشد.

وی در خصوص محورهای جشنواره عکس اینستاگرامی (شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو) با موضوع گرگان نیز افزود: جاذبه ها و آثار طبیعی، فرهنگی، تاریخی، صنایع دستی، اقوام ساکن در گرگان، بازی های محلی، غذاها و شیرینی های سنتی، پارک ها و فضای سبز و زیباسازی شهر، ترافیک و مدیریت شهری، ورزش، چهره ها و مشاهیرگرگان از مهمترین موضوعات موردنظر است.

با پیشنهاد شورای نامگذاری و براساس مصوبه ی شورای شهر گرگان در سال 89 مقرر گردید که 20 شهریور ماه در تقویم محلی که سالروز تغییر نام استرآباد به گرگان در سال 1316 خورشیدی می باشد به عنوان روز گرگان نامگذاری شود و به این مناسبت هر ساله برنامه های مختلفی در مرکز استان گلستان برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید