taheri ali

به گزارش گرگان خبر امروز نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: دولت‎ها شاید اقداماتی کرده‎اند و می‎کنند ولی نتیجه آن سر سفره کشاورز دیده نمی‎شود.

در این مصاحبه که در خبرگزاری فارس منتظر شده است وی هدایت هدفمندی یارانه‎ها را نامطلوب خواند و تصریح کرد: در بخش هدفمندی یارانه‎ها مصوب کردیم فقط 60 درصد به سمت یارانه نقدی برود و باقیمانده آن برای تولید که شامل صنعت، کشاورزی و بهداشت است هزینه شود، ولی صد درصد به سمت یارانه نقدی رفته و بخشی چند سال گذشته در بخش بهداشت صرف شده است.

دولت بدهی سیب‎زمینی کاران را هنوز پرداخت نکرده است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزی و صنعت به شدت آسیب دیده است، افزود: در کنار بی‎توجهی به بخش صنعت و کشاورزی، واردات هم کمر تولید را می‎شکند.

طاهری به مشکل سیب‎زمینی‎کاران اشاره کرد و گفت: با وزیر جهاد کشاورزی صحبت کردم و گفتند مهر ماه گذشته از کشاورزان، سیب‎زمینی تحویل گرفتیم ولی نتوانستیم پول آن‎ها را بپردازیم به دلیل آنکه خزانه، پول را در اختیار جهاد کشاورزی قرار نداده است، سیب‎زمینی را در انبارها نگه داشته‎اند و به هر دلیلی موفق به فروش نشده‎اند.

وی بیان داشت: تصور کنید کشاورزی که از سال گذشته پولش را نگرفته است چه بلایی سرش می‎آید، قطعا نابود می‎شود، برخی کشاورزان شغل دوم ندارند و تمام امیدشان این بود بعد از برداشت محصول، هزینه‎های خود را تامین کنند و بدهکاری‎های خود را بپردازد.

اگر وزیر جهاد کشاورزی دلش بسوزد باید استعفا بدهد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اینجا باید خودش را نشان دهد، معظم‎له در دیدار نمایندگان فرمودند که همزبانی خوبی وجود دارد ولی فقط شعار است و به همزبانی نمی‎رسد.

طاهری صادرات از مرز را یکی از بهترین راهکارهای توسعه گلستان برشمرد و گفت: کشورهای همسایه به صادرات نیاز دارند، این موضوع را با استاندار مطرح کردیم و ایشان گفتند یک ماه پیش نامه زدم ولی طی یک ماه گذشته هیچ اتفاقی رخ نداده است، الان هم فصل برداشت است ولی هزینه‎های کشاورز تامین نشده و حتی شخم زدن زمین مقرون به صرفه نیست.

وی بیان داشت: انتظار ما این است اگر وزیر جهاد کشاورزی دلش بسوزد باید استعفا بدهد، کشاورز باید آثار دایر بودن وزارت جهاد را ببیند اما تلاش‎های وزارت جهاد کشاورزی ملموس نیست.

دولت پاسخ بدهد بودجه‎ها را کجا هزینه می‎کند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی وضعیت صنعت گلستان را بغرنج خواند و گفت: یکبار وزیر صنعت اعلام کرد یارانه صنعت پرداخت نمی‎شود کلی اعتراض برپا شد که وزیر نمی‎داند که پرداخت شده، مگر می‎شود وزیر نداند.

طاهری با تاکید بر اینکه دولت باید پاسخ بدهد که بودجه‎ها را کجا هزینه می‎کند، بیان داشت: دولت الی ماشاءالله شعار می‎دهند، در حالی که باید کاری انجام بدهند که مرهی برای درد کشاورز شود، دولت باید تا قبل از این که کشاورز نابود شود در این باره فکری کنند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 دوست قدیم 1394-03-16 07:56
بابا چه عجب اقای دکتر درسته خیلی دیر گفتی اما خداییش
گل گفتی بابا بازم دم خودت گرم از این وزیر ضعیفتر تو دولت نداریم نه حق و حقوق پرسنل پرداخت میشه و چندین ماه که اضافه کارو رو ندادن و نه کشاورزان زحمتکش که همه چشم و امیدشون به همین محصولاتشون ،اقا در یک کلام
بابا ایِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِ ــــــــــ ــــــــــ ــــــــــ ــــــــن وزیرو نمیخوایم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید