motaham

 

حجت‎الاسلام مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در مورد قتل دیروز ساختمان چکاوک واقع در محله استرابادی گرگان اظهار داشت  : پس از دستگیری متهم و انجام تحقیقات مقدماتی توسط پلیس، متهم به دادسرا منتقل شد و تحقیقات تکمیلی انجام گرفت.

 

وی افزود: متهم در دادسرا به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه انجام این جنایت را وجود اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

 

به گزارش گرگان خبر به نقل از خبرگزاری فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: متهم در اعترافاتش گفته که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و امروز نیز پس از انجام مشاجره نتوانسته خود را کنترل کند و دست به این عمل مجرمانه زده است.

 

حقی تاکید کرد: همسر و پدرهمسر متهم در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند اما دختربچه 13 ساله پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی در پایان ابراز کرد: دادستانی تمام وظایف خود را به طور کامل در خصوص این پرونده همانند دیگر پرونده‎ها انجام خواهد داد.

 

بر اساس این گزارش، ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز در کوی استرآبادی سوم، ساختمان چکاوک، قتلی هولناک به‌وقوع پیوست که در این واقعه 3 نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند.

این گزارش حاکیست پس از شنیده شدن صدای گلوله شهروندان با تلفن 110 تماس گرفتند که پس از شنیدن دو صدای شلیک دیگر فردی حدود 40 ساله از محل وقوع حادثه خارج و به ساختمان نیمه‌کاره‌ای در اطراف محل حادثه متواری شد که فرد موردنظر با کمک مردم و اقدام سریع پلیس دستگیر شد.

 

پس از دستگیری متهم یک سلاح وینچستر از وی کشف و متهم به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

 

پس از ورود پلیس به محل وقوع حادثه جسد یک زن 35 ساله، مرد 56 ساله و پیکر نیمه‌جان دختر بچه 13 ساله کشف شد که دختر بچه بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

 

این گزارش حاکی است که این سه جسد از اعضای یک خانواده هستند و فرد دستگیر شده همسر زن 35 ساله و بر اساس تحقیقات مقدماتی نوجوان 13 ساله دختر ناتنی فرد دستگیر شده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید