12336587441.jpg

مشاور سرمایه گذاري و درآمدی شهرداری گرگان گفت: هم اکنون چندین پروژه با رویکرد آماده سازي زیرساخت های جذب گردشگر مراحل نهایی تصویب در مراجع ذیصلاح را طی می نماید.
به گزارش گرگان خبر به نقل از مركز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان و براساس اظهارات آقای علی تربتی نژاد طرحهای تله کابین، هتل پنج ستاره ناهارخوران و شهربازی مدرن گرگان از جمله این پروژه هاي تفریحی توریستی می باشد وی افزود: پروژه های فوق علاوه بر جنبه های گردشگری، در بخشهای اقتصاد محلی، اشتغالزایی، توزیع عادلانه فرصتها موجب رونق خواهد شد و علاوه بر آن سبب افزایش کیفیت زندگی شهری و درآمدزایی شهروندان و همچنین ایجاد درآمد پایدار شهرداری خواهد شد.
وی از فرصتهای دیگر سرمایه گذاري در گرگان خبر داد و گفت: برای ایجاد مجتمع های متمرکز تجاری، خدماتی، فرهنگی، اقامتی و تفریحی نیز اقداماتی از جمله تهیه زمین مناسب و انجام مطالعات فنی صورت گرفته است که در حال اخذ مجوز از مراجع مربوط هستند و به زودی به مرحله انتشار آگهی فراخوان برای جذب سرمایه گذاری مشارکتی از سوی بخش خصوصی و اشخاص حقوقی نیز میرسند.
تربتی نژاد با اشاره به اینکه در میدان شهید قندهاری زمینی به مساحت 14000 متر برای ایجاد هایپر مارکت درنظر گرفته شده است، افزود: در بلوار صیاد شیرازی نیز زمینی به مساحت 30هزار متر مربع برای ساخت مجتمع تجاری خدماتی و تفریحی توسط شهرداری پیش بینی شده است.
مشاور سرمایه گذاري و درآمدی شهرداری گرگان در ادامه تاکید کرد: شهرداری گرگان سهم قابل توجهی از ظرفیتهای سازمان خود را در راستای تحقق برنامه های بخش گردشگری و تفریحی شهروندان تخصیص داده است و سعی دارد از تمام پتانسیلهای جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری شهر استفاده نماید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید