jorjani 8789

ابراهیم جرجانی عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مصوبه برکناری شهردار گرگان کاملاً غیرقانونی و غیرموثق است و شهردار گرگان با قدرت به کار خود ادامه می‎دهد.

 

به گزارش گرگان خبر این عضو شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‎وگویی با خبرگزاری فارس که پیشتر خبر برکناری شهردار گرگان را روی خروجی پایگاه خود قرار داده بود اظهار داشت : پس از تصویب قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در 20 اردیبهشت‎ماه سال جاری و ابلاغ به تمامی دستگاه‌های اجرایی، برخی از اعضای شورا این مصوبه را شامل شهردار گرگان دانستند، اما بعد از پیگیری‎ها و بررسی‎ها ایثارگر بودن شهردار گرگان تأیید و مدرک ایثارگری ایشان ارائه شد.
ابراهیم جرجانی با بیان اینکه اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با استناد به بند «د» و ملاک قرار دادن موضوع ایثارگری به برکناری شهردار گرگان رأی دادند، گفت: بر اساس نامه ارسالی از وزارت کشور آقای صادقلو ایثارگر محسوب شده و از این قانون مستثنی هستند.
وی تاکید کرد: برکناری شهردار گرگان شب گذشته بر اساس نامه ارسالی از سوی محمدجواد کلیوند و بدون هیچ اطلاع قبلی با وجود مخالفت شدید پنج عضو شورای اسلامی شهر گرگان انجام شده است.

تصویب برکناری شهردار گرگان در آستانه اجلاسیه 4هزار شهید عذاب‎آور است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه قبل از برگزاری رأی‎گیری به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرده بودیم، تصریح کرد: حضور نداشتن و عدم امضاء صورت‎جلسه توسط برخی اعضای شورای شهر نشان از غیرقانونی بودن این اتفاق دارد از طرفی بر اساس نامه ارسالی از سوی آقای کلیوند نمی‎توان به برکناری شهردار رأی داد.
جرجانی برکناری شهردار گرگان در آستانه برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان را امری عذاب‎آور و ناخوشایند دانست و گفت: در زمانی که نام و یاد شهادت تمامی فضای شهر را عطرآگین کرده است برکناری شهردار کار پسندیده‎ای نبوده است.
وی افزود: این اتفاق با هشت رأی محقق شده در حالیکه مصوبه شورای شهر با حضور 9 عضو شورای شهر قانونی خواهد بود، از سوی دیگر عدم حضور شهردار گرگان در جلسه این مصوبه را زیر سؤال می‎برد.
عضو شورای اسلامی شهر گرگان مصوبه برکناری شهردار گرگان را کاملاً غیرقانونی و غیرموثق اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به تصمیم‎گیری بر اساس یک نامه ارسال شده و ترک جلسه و نبود امضای پنج عضو شورای شهر گرگان مصوبه برکناری شهردار گرگان وجهه قانونی ندارد و حسین صادقلو با قدرت به کار خود ادامه می‎دهد.
جرجانی با بیان اینکه برخی از اعضای شورا علی‎رغم تأکید پنج عضو شورای شهر گرگان مبنی بر موکول شدن این موضوع به بعد از اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان و در حضور شهردار گرگان این اتفاق ناپسند را رقم زدند، خاطرنشان کرد: این مصوبه وجاهت شورای اسلامی شهر گرگان را زیر سؤال می‎برد.

دفاع ما از مدیریت قوی و توانمندی مناسب شهردار گرگان است


وی همچنین به پایان عمر شورای چهارم اشاره و بیان کرد: کسی که کمترین تجربه‎ای به وارد شدن خسارت به شهروندان داشته باشد، می‎داند که تصویب برکناری شهردار گرگان در این زمان عامل نابودی توسعه شهر و تحمیل خسارات فراوان به شهروندان است.
عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه دفاع ما از مدیریت قوی و توانمندی مناسب شهردار گرگان است، افزود: برکناری شهردار موفق گرگان براساس یک نامه ارسال‎شده اشتباه محض است.
جرجانی در پایان ابراز کرد: قطعاً شهردار گرگان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و با توجه به مدارک و مستندات قانونی هیچ مشکلی برای ادامه کار ایشان وجود ندارد.

دیدگاه‌ها  

+1 #2 شهروند گرگانی 1395-10-18 12:23
با سلام
جناب جرجانی به خاطر رای خواهشا به مردم اینقد دروغ نگید ،ای کاش که به خاطر رای نباشه طرفداری شما فقط به خاطر پیشرفت گرگان باشه خدا را فراموش نکن برادر عزیز
0 #1 میثم 1395-09-23 18:37
واقعا برای شورای شهر گرگان متاسفم، نتیجه نادانی و بی لیاقتی بعضیا برکناری شهرداری که واقعا مدیریت قوی داره میشه، تاوانشم مردم باید پس بدن.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید