519112 668

فرمانده انتظامي استان،گفت: بيش از پنج ميليارد ريال كالاي قاچاق دخاني، گمركي و ممنوعه با حضور مسئولان استاني امحاء شد.

  

به گزارش گرگان خبر از پايگاه خبري پليس، سردار "علي‌اكبر جاويدان" در مراسم امحاء كالاهاي قاچاق مكشوفه، يكي از مهمترين ماموريت‌هاي مهم پليس را برخورد با مجرمان اقتصادي و قاچاقچيان كالا در سطح جامعه دانست.

وي اضافه كرد: برخورد با قاچاق كالا از آنجايي داراي اهميت است كه اين امر ناپسند ضربات سنگيني را بر پيكره اقتصاد كشور و حتي موضوع اشتغال جوانان وارد خواهد كرد.

اين مقام ارشد انتظامي استان با بيان اينکه معضل قاچاق کالا در کشور ما ، علاوه بر آثار سوء اقتصادي به عنوان يک چالش اقتصادي و اجتماعي حائز اهميت است بيان داشت: امروزه اين معضل علاوه بر اينکه به عنوان يک تهديد جدي بر سر راه تجارت آزاد است هزينه­هاي زيادي نيز بر بدنه اقتصادي کشور تحميل مي کند .

سردار جاويدان با اشاره به اجراي 18 طرح عملياتي در برخورد با قاچاقچيان كالا از ابتداي سال تصريح كرد: تاكنون بيش از 129 ميليارد ريال كالاي قاچاق در استان كشف و 657 دستگاه خودرو حامل كالاي قاچاق توقيف شده است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه توجه به بحث حضور دستگاه­هاي فرهنگي در امر مبارزه با قاچاق بسيار مهم بوده و بايستي دستگاه هاي مرتبط با استفاده از ظرفيت­هاي فرهنگي کشور در اين رابطه گام بر دارند خاطر نشان کرد: اين مهم جز با همکاري و همدلي ساير دستگاه­هاي مرتبط ميسر نمي­شود.

گفتني است دراين مراسم بيش از پنج ميليارد ريال كالاي قاچاق دخاني، گمركي و ممنوعه با حضور مسئولان استاني امحاء شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید