d7d0c88eea54ceafe25655a7e4591f5a

نیروی انتظامی گرگان موفق به دستگیری سارق سابقه‌دار محتویات خودرو شد که به 26 فقره سرقت در شهرستان گرگان اعتراف نمود .

به گزارش گرگان‌خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا عسكري" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت‌هاي سريالي از محتويات خودرو در سطح شهر گرگان و با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو رواني نامطلوب در بين شهروندان و در راستاي اجراي ماموريت ‌هاي قرارگاه مبارزه با سرقت ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران حين گشت زني و اجراي حكم قضائي در روستاي اجابن به شخصي كه به صورت پياده و بسيار مشكوك در اطراف خودروها در حال تردد بوده مظنون شدند.

سرهنگ عسكري افزود: با توجه به سرقت هاي اخير در شهرستان نسبت به تعقيب و مراقبت متهم اقدام كه مشاهده كردند نامبرده در حال بررسي درب خودروهاي مدل پايين است.

وي بيان داشت: طي هماهنگي به عمل آمده با مقام قضائي ماموران جهت دستگيري به متهم نزديك شده كه با ديدن خودروي پليس از محل متواري كه با اقدام به موقع دستگير وبه يگان انتظامي منتقل شد.

اين مقام انتظامي خاطر‌نشان كرد: طي بررسي به عمل آمده از سامانه و بانك اطلاعاتي سارقان مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار است كه در بازرسي از وي چندين فقره چك سرقتي كشف شد.

وي افزود: متهم در تحقيقات اوليه منکر هرگونه سرقت شده بود كه پس از انجام تحقيقات تكميلي به روش هاي نوين پليسي در نهايت به 26 فقره انواع سرقت محتويات خودرو اعتراف كرد که با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید