14129703

 

مهدی میقانی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی را یکی از ارکان راهها و محورهای مواصلاتی ایمن دانست و افزود برای جذب مردم به استفاده، این مجتمع های خدمات رفاهی باید از خدمات لازم و متنوع برخوردار باشند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در نشست با مدیران مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان و دستگاههای مرتبط در آستانه عید نوروز، افزود: برای جذاب کردن و جلب مشتری در این مجتمع ها باید حرفه ای فکر کرد تا خدمات بهتری به مسافران داده شود.

 

میقانی همچنین بر تشکیل انجمن صنفی مجتمع های خدمات رفاهی استان به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

 

در ادامه جلسه، مدیران مجتمع ها نیز هریک به بیان خواسته‌ها و توقعات خود از دستگاههای مرتبط حاضر در جلسه از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ستاد اقامه نماز، شرکت فرآورده‌های نفتی و مرکز بهداشت استان پرداختند. 

 

همچنین در این جلسه برای ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز 98 به مسافرین از جمله سلامت نوروزی با رعایت نکات بهداشتی در رستوران‌ها و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه ها، تکریم مشتری، تهیه بنرهای اطلاعاتی و غیره تاکید شد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید